Důvod proč se prezentovat na internetu!
Každý podnikatel, který chce získat nové zákazníky by neměl přehlížet fakt, že doba se mění. Časy, kdy se člověk mohl spolehnout na to, že když odvede dobrou práci, lidé si to mezi sebou řeknou a doporučí tohoto člověka dalším, jsou téměř pryč. Doporučení je bez pochyb ten nejlepší způsob reklamy, ale v dnešní době, kdy lidé tráví spoustu času u počítače, namísto toho, aby to bylo se svými přáteli, by se měl každý podnikatel, který chce být úspěšný, této skutečnosti přizpůsobit.
Když si položíte otázku, kde já hledám informace, když něco potřebuji? Jaká je odpověď? Většina si odpoví „internet“ a statistiky (viz. níže) to potvrzují. I reference se dnes hledají na internetu! Dnes, kdy má téměř každý internet po ruce, doslova v kapse, díky notebookům a chytrým telefonům, není třeba se divit. Je třeba to vnímat a také to použít.Poměrně dlouho se již říká. „Kdo není na internetu jako by nebyl.“ Pokud dříve tato věta spadala spíše do oblasti sociálních sítí, dnes je to nevyhnutelná skutečnost i pro podnikání. Je tu doba, kdy nám připadne firma divná, když ji na internetu nenajdeme.
Takže, rozum do hrsti a sebe na internet.
Doporučuje katalog firem www.kdomitoudela.cz
Údaje z roku 2012 upravené k roku 2021
ČSÚ: počet domácností připojených k internetu raketově vzrostl
Za posledních pět let vzrostl počet českých domácností vybavených osobním počítačem o 1,1 milionu, tzn., že v roce 2012 vlastnily počítač dvě třetiny domácností, v roce 2021 je to 79%, u rodin s dětmi to je 96,5% a téměř každá domácnost s počítačem byla je zároveň i připojena k internetu.
Mezi nejčastější činnosti vykonávané na internetu patří:
- posílání a přijímání e-mailů (94 % uživatelů).
- druhou nejrozšířenější činností je čtení on-line zpráv, novin a časopisů (85 %)
- těsně následované vyhledáváním informací o zboží a službách (84 %).
Mezi mladými uživateli internetu se největší oblibě těší telefonování přes internet, přehrávání/stahování hudby, filmů a videí a účast na sociálních sítích.Téměř třetina Čechů využila v roce 2012 internet k nákupu zboží či služeb přes internet, v roce 2019 nakoupilo již 59 % .
Zdroj: ČSÚ